Aktualizace

07.01.2011 12:22

Tak jsem dostal vynadáno, že se o stránky vůbec nestarám :-( Takže trošku statistiky : do dnešního dne zde bylo 399 přístupů, stránky jsou v provozu od 17.12.2009 tj. 387 dní z tohoto počtu je 150 přístupů z mé strany. Z tohoto vyplývá, že se na tyto stránky podívá denně 0,64 člověka :-(( Dále mně fascinuje, že dostanu vynadáno od lidí, kteří zde za cely rok byly 2x (slovy dvakrát !!!!!). Je pravda, že jsem se na to tady trošičku vyprdl, protože to zabere dost času a dělat to pouze pro sebe mně nebaví. A hlavně byly soutěže kde jsem nebyl tutíž nemám žádné foto ani informace. Když požádám aby mi to někdo dodal tak je to samé ano ano, ale do ted nic nemám, takže není o čem psát. Takže se  P O L E P Š E T E  a já se pokusím polepšit také. Tomu kdo se na stránky chodí dívat (chodí mi statistiky I.P. adres takže vím kdo) se omlouvám za tento můj výlev. Jinak na stránce "KNIHA NÁVŠTĚV" mužete něco napsat at také ostatní vidí, kdo sem chodí. Zatím tak jsou pouze moji kolegové z práce (což je smutné, když to jsou stránky SDH Tuchom) a Růžena.  

—————

Zpět